Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen Feest-vieren.nl

Onderstaand zie je een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden die je verder kunnen helpen bij vragen over je bestelling, onze webshop, verzenden, ontvangen, afhalen, eventuele klachten en oplossingen. We helpen je graag verder. Staat het antwoord op je vraag er niet bij? We staan je graag te woord per telefoon (op werkdagen van 8.30 - 15.00 uur) of helpen je per mail op [email protected].

 

Bestellen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Het bestellen op feest-vieren.nl gaat eenvoudig en snel. Allereerst selecteer je de producten die je wilt kopen en deze voeg je toe aan je winkelwagen. Via de winkelwagen knop aan de rechter bovenkant van de website kun je de winkelwagen bekijken en, als je dit nog wilt, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen. 

Ben je tevreden met wat er in je winkelwagen zit? Druk dan op bestellen en vul de gevraagde contact en verzendinformatie in. Na het doorlopen van je gewenste betaalmethode is de bestelling geplaatst en ontvang je hiervan een bevestiging in je mail.

  • Ik heb een bestelling geplaatst, hoe kan ik zien of deze goed is aangekomen?

Als je een bestelling hebt geplaatst, dan ontvang je hiervan een bevestiging in je mail met een overzicht van de bestelde producten. Wanneer wij de bestelling hebben ingepakt en deze klaar is voor verzending ontvang je hiervan een bevestiging.

  • Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?

Helaas gebeurt het af en toe dat een betaling mislukt. Dit kan natuurlijk gebeuren en is helemaal geen probleem. Wil je de bestelling alsnog ontvangen, dan zijn hiervoor 2 mogelijkheden. Je kunt via de mail die je ontvang als betaalherinnering een account aanmaken met het mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. De bestelling staat dan direct klaar in je account en deze kun je alsnog betalen.

Je kunt de betaling ook aan ons overmaken. Op de bestelbevestiging zie je ons rekening nummer, vermeldt bij de betaling altijd het ordernummer van de bestelling. Stuur ons na het betalen altijd een mailtje dat je dit gedaan hebt, hiermee voorkom je vertraging in de verzending.

  • Kan ik producten ook in de winkel ophalen?

Dit is zeker mogelijk. Feest-vieren.nl is een webshop, maar je bent bij ons zeker van harte welkom om langs te komen. Je kunt bij ons in het magazijn ook zelf de producten bekijken en "winkelen". Wij hebben ter plaatse ook de mogelijkheid om met pin te betalen. Zie voor meer informatie ook de pagina met informatie over afhalen

  • Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Producten die op onze website staan die zijn ook op voorraad. Is een artikel niet op voorraad? Dan wordt deze niet getoond of kun je deze niet toevoegen aan de winkelwagen. Wil je toch een hoger aantal dan we op voorraad hebben? Of wil je een artikel bestellen wat niet op voorraad is? Neem hiervoor contact met ons op via [email protected]

  • Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met verschillende betaalmogelijkheden zoals: iDeal, PayPal, Klarna Achteraf betalen, Visa, Mastercard via Bankoverschrijving of Bancontact (voor Belgische klanten). Zie onze pagina over betaalmogelijkheden voor meer informatie.

  • Geldt er een minimum bestelbedrag?

Op feest-vieren vieren wij graag een feestje en zijn dus ook alle klanten van harte welkom. Of je nou een kleine of grote bestelling wilt plaatsen, wij zijn blij met jou als klant. 

  • Zijn alle producten op voorraad?

In principe zijn alle producten die op onze webshop getoond worden op voorraad. Helaas kan het af en toe gebeuren dat er een mistelling is in de voorraad of dat er meer wordt besteld dan dat er op voorraad is. In de meeste gevallen kunnen wij de artikelen dan nog steeds zeer snel leveren, wij nemen hiervoor altijd contact op mocht dit gebeuren.

  • Is het mogelijk om meer te bestellen dan dat jullie op voorraad hebben?

Ja, dit is in de meeste gevallen zeker mogelijk. Veel van onze artikelen worden ook snel door onze leveranciers aan ons bezorgd. Dus mocht je meer willen bestellen dan de voorraad op onze site aangeeft. Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op en we kunnen je direct laten weten hoe lang het duurt voordat we de producten kunnen toesturen.

 

Verzenden

  • Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden bestellingen binnen Nederland en België. Wanneer je bestelt voor een bedrag onder de € 40,00 worden er verzendkosten in rekening gebracht. Voor Nederland bedragen deze verzendkosten € 3,95 voor een brievenbus poststuk en € 5,95 voor een pakket. Je ziet in de winkelwagen direct welke kosten er voor jouw bestelling gelden. Voor België zijn de standaard verzendkosten € 7,95.

Kijk op onze pagina voor verzenden voor meer informatie.

  • Ontvang ik een track & trace bij mijn bestelling?

Ja, je ontvangt altijd een track & trace als je bij ons een bestelling plaatst. Hiermee weet je dus altijd wanneer de bestelling (ongeveer) bezorgd gaat worden. Wel zo fijn en overzichtelijk.

  • Op welke dagen worden bestellingen verzonden?

Wij verzenden de bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Plaats je een bestelling op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend? Dan wordt deze op maandag ingepakt en verzonden.

 

Afhalen

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

te komen. Je kunt bij ons in het magazijn ook zelf de producten bekijken en "winkelen". Wij hebben ter plaatse ook de mogelijkheid om met pin te betalen. Zie voor meer informatie ook de pagina met informatie over afhalen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er bij afhalen?

Kom je een bestelling afhalen? Dan zijn hiervoor verschillende mogelijkheden, je kunt online bestellen en aangeven dat je de bestelling komt afhalen. In dat geval kun je ook direct online betalen en is dit al geregeld als je langskomt. Wil je ter plaatse betalen? Dat is ook mogelijk, wij hebben op locatie ook een pin mogelijkheid.

  • Kan ik de producten ook eerst in de winkel bekijken?

Dit is zeker mogelijk. Wij hebben een magazijn met al onze artikelen en je mag deze dan ook zeker komen bekijken voordat je ze koopt. Je bent van maandag tot en met vrijdag welkom tussen 9.00 - 15.00 uur om onze winkel te bezoeken.

  • Op welke dagen en uren is feest-vieren.nl geopend?

Wij zijn geopend op werkdagen (maandag tot met vrijdag) van 8.30 - 15.00 uur op locatie. Heb je buiten deze tijden een vraag? Dan kun je het beste per mail contact opnemen, deze lezen en beantwoorden wij ook (zoveel mogelijk) in de avond en het weekend.

 

Ontvangst

  • Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aankomt en er wel in de track & trace staat dat dit bezorgd is?

Helaas gebeurt het af en toe dat een bestelling op bezorgd staat, maar dat de bestelling nog niet is aangekomen. In de meeste gevallen is het dan bij de buren afgegeven omdat je niet thuis was (of de bezorger dit dacht), vraag dus altijd even bij de buren of zij het ontvangen hebben. Heb je het bij de buren gevraagd en heb je de bestelling dus niet kunnen vinden? Neem dan altijd contact met ons op en wij zoeken voor je uit waar de bestelling gebleven is.

  • Wat moet ik doen als de bestelling beschadigd binnen komt?

Soms kan het gebeuren dat een bestelling onderweg beschadigd raakt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is dat gebeurd? Neem contact met ons op en we sturen graag een nieuw artikel toe. Is dit te laat voor het feestje? Wij denken altijd mee voor een nette oplossing.

  • Wat moet ik doen als er iets in de bestelling ontbreekt?

Het kan soms gebeuren dat wij een foutje maken bij het inpakken van de bestelling. Dat is natuurlijk niet leuk en dit gaan we snel voor je oplossen. Neem contact met ons op en we sturen het graag alsnog toe. Is dit te laat voor het feestje? Wij denken altijd mee voor een nette oplossing.

  • Wat moet ik doen als er een artikel kapot is?

Heel soms gebeurd het dat een product kapot in de verpakking zit of een ballon knapt bij het opblazen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij denken altijd mee voor een nette oplossing en sturen je graag een nieuw product toe als dit het geval is. Neem contact met ons op en we zorgen voor een nette oplossing.

 

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Je kunt ons bellen, mailen of je bent van harte welkom in onze shop. Zie de contact pagina voor de verschillende contact mogelijkheden. 

 

Kortingen

  • Maken jullie gebruik van kortingscodes?

Op feest-vieren.nl maken wij af en toe gebruik van kortingscodes of kortingsacties/ kortingsperiodes. Je kunt tijdens deze periode gebruik maken van de genoemde kortingscode. Plaats je een bestelling? Je kunt de code dan invoeren voor het betalen van je bestelling. Per bestelling geldt maximaal 1 kortingscode, gebruik dus altijd de code die het meest gunstig is voor jouw bestelling.

 

Retourneren

  • Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dit?

Wil je je bestelling na ontvangst herroepen? Dat kan en mag binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling zonder geldige reden. Stuur ons een mail en je ontvangt een retourlabel op de mail.

  • Ik wil een deel van mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dit?

Heb je te veel besteld? Dat kan natuurlijk gebeuren, neem contact met ons op en we sturen je graag een retour label. Het gratis terug sturen van producten is alleen mogelijk tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Feest-vieren.nl behoudt het recht om alsnog verzendkosten in rekening te brengen, wanneer de bestelling in eerste instantie boven het gratis verzend bedrag was en door het retour hier alsnog onder komt. In dat geval gelden er verzendkosten over de toegestuurde en behouden producten. Dit zal worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag.

 

Klachten

  • Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?

Helaas gebeurt het af en toe dat een bestelling op bezorgd staat, maar dat de bestelling nog niet is aangekomen. In de meeste gevallen is het dan bij de buren afgegeven omdat je niet thuis was (of de bezorger dit dacht), vraag dus altijd even bij de buren of zij het ontvangen hebben. Heb je het bij de buren gevraagd en heb je de bestelling dus niet kunnen vinden? Neem dan altijd contact met ons op en wij zoeken voor je uit waar de bestelling gebleven is.

  • Mijn bestelling is niet volledig aangekomen, wat moet ik doen?

Het kan soms gebeuren dat wij een foutje maken bij het inpakken van de bestelling. Dat is natuurlijk niet leuk en dit gaan we snel voor je oplossen. Neem contact met ons op en we sturen het graag alsnog toe. Is dit te laat voor het feestje? Wij denken altijd mee voor een nette oplossing.

  • In mijn bestelling zit een beschadigd artikel, wat moet ik doen?

Heel soms gebeurd het dat een product kapot in de verpakking zit of een ballon knapt bij het opblazen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij denken altijd mee voor een nette oplossing en sturen je graag een nieuw product toe als dit het geval is. Neem contact met ons op en we zorgen voor een nette oplossing.

 

Nog niet geholpen?

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan altijd contact met ons op en we helpen je graag verder! Dit kan zowel telefonisch (op werkdagen tussen 08.30 - 15.00 uur) op 06 21 684 165 of per mail via [email protected]

Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »